Kinostudija Warner Bros “bruņosies” ar mākslīgo intelektu

ASV kinostudija Warner Bros izmantos mākslīgo intelektu, lai novērtētu filmu potenciālos panākumus. Šai nolūkā tā noslēgusi vienošanos ar Losandželosas jaunuzņēmumu Cinelytic.

Uzņēmuma izveidotajai sistēmai, kuru testē jau apmēram trīs gadus, ir jāpalīdz studijai projekta izstrādes posmā. Tā ļaus Warner Bros izvēlēties aktieri, novērtējot viņa atmaksāšanos, kā arī paredzēt iekasēto naudu kinoteātros un ieņēmumus no citām platformām. Tiek pieņemts, ka mākslīgā intelekta algoritmi ļaus studijas vadītājiem ātrāk pieņemt lēmumus – sniedzot viņiem konkrētus parametrus naudas izteiksmē. Pēc Cinelytic dibinātāja Tobisa Keissera teiktā – sistēma dažās sekundēs var veikt aprēķinus, kuriem cilvēki parasti tērē vairākas dienas. Īpaši –  ja runa ir par nākamās kinolentes budžetu vai aktiera vērtīgumu.

Uzņēmums Cinelytic tika dibināts pirms četriem gadiem. 2018. gadā jaunuzņēmums piesaistīja 2,25 milj. $ no Taizemes lielākā producentu centra T&B Media Global un noslēdza darījumus ar producentu kompānijām Ingenious Media (Lielbritānija) un Productivity Media (Kanāda).  2019. gada septembrī Cinelytic sāka strādāt ar Amerikas kompāniju STX Entertainment, kas producējusi arī filmas  “Viļņu varā”, “Afēristes” un “Dienas ir skaitītas”.

Tikmēr mākslīgais intelekts ir izdomājis scenāriju filmai par Betmenu.

Mākslīgā intelekta sistēmai ir iemācīts arī paredzēt filmas panākumus vai izgāšanos.

Mākslīgais intelekts turklāt arī uzrakstījis scenāriju multiplikācijas filmai.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *