PlayStation 5 kontrolieri var ģenerēt vibrāciju, balstoties uz spēles skaņām

PlayStation 5 kontrolieriem DualSense tagad ir uzlabots vibrācijas efekts, salīdzinot ar Dualshock. 

Galvenais uzlabojums ir iespēja ģenerēt taktilo atdevi, balstoties uz audio efektiem. Ja agrāk visu nācās darīt manuāli, tad tagad izstrādātāji no Sony ir ieguvuši rīkus, kas ļauj daļēji automatizēt procesu. Ar jauno tehnoloģiju izstrādātāji var veidot vibrāciju modeļus Dual Sense, pamatojoties uz attiecīgo darbību skaņām PlayStation 5 spēlēs:


“Mūsu uzmanības centrā bija dziļo neironu tīklu tehnoloģija, taču problēma bija tas, ka agrāk bija maz pētījumu, kuros šī tehnoloģija piemērota taustei, un nevis attēliem un skaņai. Sākumā mēs daudz dienu patērējām, vienkārši mokoties ar datiem. Vēlāk mēs izpētījām un pārbaudījām dažādus algoritmus, konsultējoties ar ekspertiem. Tas mums ļāva daļēji automatizēt augstas kvalitātes vibrāciju signālu ģenerāciju, radot iespaidu, ka it kā tie būtu izstrādāti manuāli”.


PlayStation 5 spēļu izstrādātāji iepriekš stāstīja, ka tieši DualSense uzlabotā taktilā atdeve noderēs, veidojot spēles procesu. Piemēram, Spider-Man: Miles Morales kontrollera vibrācija norāda, no kādas puses nāk draudi. Ratchet & Clank: Rift Apart trigeri pārraida divstobra skrošu bises sprūda nospiešanas stingrību, lai sadalītu šāvienu no pirmā un otrā stobra.


Jau 2020. gadā, kad PlayStation 5 parādīsies veikalu plauktos, uzzināsim – kā tehnoloģija jūtama tieši spēlē.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *